REVIEW: Cosmetic Plant Lift UP * instant lift gel pentru ten normal/mixt

On
sâmbătă, februarie 20, 2016


Am un oareșce motiv de mulțumire personală. De ce? Păi, pentru că am căutat mereu să respect etapele firești din viața unui om: copilăria cu tot ce a implicat aceasta - jocuri, păpuși (mai repede cu mașinuțele fratelui meu), julituri; adolescența cu nebunia și frumusețea ei etc.

Când a venit vorba de cosmeticăraie (căci așa am denumit-o mereu), nu am forțat nota și nu am sărit etapele. La 20-20și de ani nu eram interesată să folosesc produse antirid sau de lifting pentru că, să fim realiști, sunt inutile pentru o tânără la vărsta respectivă. In plus, nu aș justifica utilizarea unor astfel de produse ce clar sunt targetate unui alt segment de consumatori, drept prevenție. La 20 de ani nu ai riduri de tratat. La 20 de ani te bucuri de o piele proaspătă, fermă, luminoasă , bucură-te de ea! Mai mult, nu iți obișnui tenul cu ceva ce, atunci când vei avea nevoie cu adevărat, nu o să mai aibă niciun efect pentru tine. 

Dar acum, fiind intr-o altă etapă a vieții, o știti pe aia cu << dupa 30 de ani, femeia poate decide ce vârstă are>>  știu că nevoile sunt altele și modul de ingrijire a tenului, a corpului merg intr-o altă direcție. 
Acum caut acele produse cu efecte miraculoase care promit să readucă prospețimea acelor 20 de ani.

Astăzi am să vorbesc despre Gelul Lift Instant cu Acid Hialuronic, LIFTONIN®-XPRESS, extract de magnolie și milicapsule cu vitamina E pentru ten normal/mixt de la Cosmetic Plant

Lung nume, știu! Stai să vezi descrierea produsului, dar crede-mă că merită.

Cu o textură ultra-absorbantă, concentrată în ingrediente active, Gelul Lift Instant formează pe suprafața pielii o peliculă invizibilă cu rolul de întindere și diminuare a ridurilor. LIFTONIN®-XPRESS este un ingredient inovativ extras din Porphyridium Cruentum, o algă originară din Marea Roșie, cu efect de lifting instant. Testele in-vivo efectuate de producătorul ingredientului activ au demonstrat efectul de întindere ce apare după 1-5 minute și se menține până la 6 ore, reducerea ridurilor din zona ochilor cu 31% după o oră de la aplicare și scăderea rugozității pielii cu 12%. Acidul hialuronic reduce adâncimea ridurilor prin umplerea acestora din interior.Riboxyl™–ul stimulează metabolismul celular și sinteza componentelor structurale ale matricei extracelulare (acid hialuronic, colagen și elastină), limitâmd astfel degradarea țesutului dermic, restabilește coeziunea dermo-epidermica și, astfel, previne pierderea fermității pielii. Extractul de magnolie prezintă proprietăți antioxidante și anti-inflamatoare. Vitamina E încapsulată acţionează ca un hidratant din interior, prevenind îmbătrânirea prematură a pielii prin inhibarea peroxidării lipidelor. 

Mod de utilizare: Se aplică dimineaţa pe pielea curată şi tonifiată a feţei, gâtului şi decolteului, prin mișcări delicate, fără a insista. Poate fi folosit de sine stătător de către persoanele cu ten mixt, sau aplicând după acesta Crema Antirid de zi din aceeași gamă în cazul persoanelor cu ten normal.









Păreri/ Recomandări:

Sper să nu greșesc prea mult cu plasarea produsului in timp și spatiu, dar cred că folosesc acest gel  de mai bine de o lună și jumatate și sunt undeva la mijloc de drum (adică am folosit jumătate de flacon). Se consumă destul de repede, aceasta a fost prima observație, dar să o iau strategic:

·   Ambalaj & gramaj: 30ml, flacon semi-transparent cu pompiță (Ai grijă la dozare. In cazul meu, pentru aplicarea produsului pe față și gât, folosesc produsul ce iese din ambalaj la apasarea pe jumatate a pompiței. A trebuit să invăț asta the hard way)
·    Textura: un gel bogat ce se absoarbe intr-adevăr foarte repede in piele


·    Efectul:  DEOSEBIT!
Dar ce cred eu că induce această senzație… in primul rând mirosul. Când il aplici pe față ai un sentiment  de curat. Am să-ți impărtășesc o mică povestioară drăguță. Când l-am folosit prima dată am avut senzația că am fost transportată in timp, in perioada copilăriei, pe timp de iarnă. La vremea respectivă nu aveam balconul inchis, iar rufele spălate de mama erau inghețate pe frânghie, aveau un miros minunat, nu-l pot regăsi in altceva. Stai, l-am regăsit in acest produs! Cunoști senzația aceea?

In definitiv, cred că am găsit secretul produsului. Nu contest calitatea și rolul ingredientelor, dar acestea, impreună cu sentimentul acesta de iarnă parfumată, relaxează mușchii feței iar liniile fine și ridurile ajung să fie diminuate vizibil. Să nu uit să adaug faptul că nu conține parabeni și parafine.

Trebuie să recunosc că dă dependență. Nu cred că este vorba de vreun efect placebo, dar in zilele când il folosesc -, pielea mea arată și se simte mult mai bine, o simt mai fermă. Acest produs a devenit un must have pentru mine și acum ți-l recomand și ție!

Preț recomandat - 22,50 lei 

Sunt curioasă să știu dacă ai folosit vreun produs din gama Lift UP de la Cosmetic Plant și ce simți că a făcut altfel pentru tine.

Vă aștept cu drag comentariile aici sau pe email.

Până data viitoare,

Cristina

Dacă ți-a plăcut articolul dă-i un share. Sharing is caring! Iți mulțumesc!

Nu vrei să ratezi urmatoarele articole? Nimic mai simplu - abonează-te!




8 comentarii on "REVIEW: Cosmetic Plant Lift UP * instant lift gel pentru ten normal/mixt"
  1. Ce bine suna. Unde doamne iarta-ma gasesc produsele Cosmetic Plant? Oare se gasesc si-n supermarketuri? :D Azi ma duc sa ma uit de el, cuanto dinero este? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am gasit in DM, dar Cosmetic Plant se gaseste si in supermarket sau farmacii. Este in jur de 23-25 de lei. Pupici! Sper sa-l gasesti si sa imi spui ce si cum.

      Ștergere
  2. eu l-am castigat la un concurs pe pagina lor de facebook, dar nici n-am indraznit sa il desfac, pentru ca deja am multe creme de fata desfacute si vreau sa le termin pe ele intai. e bine de stiut ca te-a multumit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il aplic dupa tonifiere si apoi mai aplic si crema de fata. Sper sa te incante si pe tine cand o sa iti faci curaj sa-l incepi. :)

      Ștergere
  3. In sfarsit citesc un review la produsul asta! De cand au lansat gama ma tot tenteaza (am o oarecare afinitate pentru serumuri :D). Ma bucur ca ti-a placut asa mult. Trebuie sa mi-l iau si eu, mai ales ca nu e asa scump.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, recunosc ca m-am indragostit si o zic mult prea rar când vine vorba de produse. Adica, ok, imi place ceva , se comporta bine pe ten, dar sa fiu asa prinsa pana la refuz de un produs, greut. Oricum, pe blog nu am sa scriu mereu de bine. Eu sunt o persoana foarte transparenta si mereu o zic pe aia dreapta (cu siguranta voi ajunge sa ii deranjez pe unii, dar poate altii vor aprecia mai mult sinceritatea mea). Dar am o surpriza legata de gama asta. Am incercat si demachianul lor de ochi, l-a detronat pe cel de la Balea. Saptamana asta voi face postarea si sper sa pot insera si un mic video demonstrativ. Te mult si iti multumesc! :b

      Ștergere
  4. Folosesc de aproximativ doua saptamani cremele de zi și noapte Cosmetic plant Lift up anti-rid cu acid hialuronic, Liftonin-xpress și extract de magnolie. Crema se absoarbe foarte repede lasand pielea luminoasa, relaxata, facand ridurile fine aproape invizibile. As recomanda oricui acest produs!

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc de aproximativ doua saptamani cremele de zi și noapte Cosmetic plant Lift up anti-rid cu acid hialuronic, Liftonin-xpress și extract de magnolie. Crema se absoarbe foarte repede lasand pielea luminoasa, relaxata, facand ridurile fine aproape invizibile. As recomanda oricui acest produs!

    RăspundețiȘtergere

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9

Custom Post Signature

Custom Post  Signature